Jak wygląda proces rezerwacji terminu?
Możecie napisać do mnie na Messengerze, wysłać maila lub zadzwonić. Często to ja pierwszy odezwę się do Was odpowiadając na zapytanie o ofertę np. na grupie na Facebooku.
W trakcie pierwszej rozmowy zapytam Was gdzie i kiedy odbywa się organizowane przez Was wydarzenie oraz ilu gości planujecie na nie zaprosić. Na tej podstawie przygotuję wstępną ofertę w formie broszurki z najważniejszymi informacjami. Jeśli spełni ona Wasze oczekiwania spotkamy się na kawie aby omówić ogólny zarys wydarzenia oraz wybrane przez Was usługi. Spotkania nie trwają dłużej niż pół godziny. Nie macie czasu na kawę? Możemy wszystko ustalić online lub telefonicznie. Po rozmowie przygotowuję dla Was umowę w której zawarte będą wszystkie nasze ustalenia. Udostępnię ją Wam w formie pliku PDF wysłanego na maila lub Messengera abyście mogli się z nią zapoznać. Jeśli zgłosicie uwagi, porozmawiamy o poprawkach. Podpisaną umowę możecie odesłać mi w formie zeskanowanego pliku lub możemy podpisać ją osobiście. Po wpłacie zaliczki w wysokości 100 zł w ustalonym terminie, umowa wchodzi w życie.
Jak widzicie 100% spraw da się załatwić online. Uwielbiam spotykać się z Wami, ale mając świadomość w jak bardzo zabieganych czasach żyjemy, przygotowałem cały proces pod kątem osób, które nie mają czasu na nawet krótkie spotkanie przy dobrej kawie. Nie dotyczy to jednak jednego przypadku – wesel.
Zaprojektujemy razem wesele marzeń?
Oczywiście. Nie ma nic ważniejszego od spotkania z narzeczonymi przed ich wymarzonym weselem. Po przejściu całego procesu od pierwszego kontaktu do rezerwacji przez Was terminu i podpisaniu umowy, na około 2 – 3 tygodnie przed Waszym weselem spotkamy się aby dokładnie omówić scenariusz. Zaplanujemy zabawy, to jak będą wyglądać oczepiny, podziękowania dla rodziców – wszystko co sprawi, że ten wieczór będzie wyjątkowy. Czy będzie w tym planie miejsce na niespodzianki i improwizacje? To również zależy od Was.
Zagrasz nasze piosenki?
Tak. Moim głównym zadaniem jest zapewnienie Wam i Waszym gościom dobrej zabawy w trakcie organizowanego przez Was wydarzenia, dlatego zapytam się Was jakie są Wasze ulubione utwory, jakie się Wam dobrze kojarzą a jakich unikać. Możecie przygotować także swoją playlistę. Tutaj jednak dwie uwagi – muszę ją otrzymać najpóźniej na tydzień przed terminem wydarzenia oraz nie gwarantuję, że wykorzystam ją w 100%. Wasi goście mają się dobrze czuć na parkiecie. Jeśli na Waszej liście znajdą się utwory Hard Metalowe a będę widział, że przy Italo Disco mam pełny parkiet, natomiast przy Metallice goście „krzywią uszy” przy stołach, będę starał się pozostawić wybrane przez Was utwory raczej na zakończenie wydarzenia.
A jeśli wujek przyjdzie z dedykacją i poprosi żeby zagrać utwór z jego młodości?
To zagram i zadedykuję pod warunkiem, że dedykacji nie będzie więcej niż piosenek w trakcie całego wydarzenia. Mój mikser połączony jest z legalnymi serwisami streamującymi muzykę, w których mam wykupione abonamenty. Zagranie nawet najbardziej wyszukanego utworu nie jest dla mnie żadnym problemem.
Jak długo trwają przerwy i bloki muzyczne?
To zależy od kilku czynników. Pierwszym z nich jest to jak goście bawią się na parkiecie i przy jakiej muzyce. Nie chciałbym wykończyć Was i Waszych gości w pierwszych trzech godzinach wydarzenia. Staram się trzymać balans i szanować to, że nie jest to dyskoteka klubowa a spotkanie rodzinne, gdzie poza tańcem i zabawami jest jeszcze czas na rozmowę i posiłek. Drugim ważnym czynnikiem jest obsługa kuchni z którą w trakcie wydarzenia współpracuję, dopasowując bloki muzyczne i przerwy do czasu wydawania posiłków. Bardzo często jest tak, że ostatnie dwie godziny gram bez przerw, jeśli tylko goście tego chcą.
Ile godzin grasz?
Standardowe imprezy trwają u mnie 8 godzin od ustalonego czasu rozpoczęcia do ostatniego utworu. Jest możliwość przedłużenia za dodatkową opłatą 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę, co też jest zawarte w umowie. Na około pół godziny przed zakończeniem podejdę do Ciebie i zapytam czy kończymy, czy może jednak grać dalej.
Czas ten nie dotyczy wesel, gdzie podstawowy pakiet to 10 godzin a każda kolejna rozpoczęta godzina to 160 zł.
Czy prowadzisz zabawy?
Tak, jak najbardziej prowadzę zabawy zarówno dla gości jak i dzieci jeśli takie są obecne. Zawsze mam ze sobą rekwizyty w postaci kolorowych kapeluszy, hawajskich wisiorów i balonów. Jeśli będzie takie Wasze życzenie i na sali będzie dużo dzieci, zabiorę ze sobą również chustę klanzy. Nie prowadzę kompromitujących zabaw w stylu PRL. Staram się aby Wasze imprezy trzymały poziom i były dobrze wspominane przez gości.
Napijesz się z nami?
Jest to bardzo kusząca propozycja, ale nie. W 99% przypadków jestem kierowcą więc poza zebraniem całego sprzętu muszę jeszcze dojechać do domu i nie mogą mi być straszne nocno-poranne kontrole policji. Poza tym nie zapominajmy, że jest to moja praca a w pracy nie spożywa się alkoholu. Mogę natomiast wypić Wasze zdrowie następnego dnia po wydarzeniu.
Czy opłacasz ZAiKS?
Tak. Według polskiego prawa to organizator wydarzenia odpowiada za pokrycie wszelkich kosztów związanych z prawami autorskimi do odtwarzania muzyki. Mając jednak świadomość, że organizacja imprez czy wesel wiąże się z załatwianiem bardzo wielu spraw, zdejmuję ten problem z Waszej głowy. Opłata ZAiKS zawsze jest już wliczona w ofertę.
Masz w zanadrzu jakieś usługi dodatkowe?
Jako że zajmuję się także fotografią, jeśli na Waszym wydarzeniu nie będzie fotografa, mogę wykonać zdjęcia rodzinne. Robię to gratis, ale musimy to zawrzeć w umowie. Jak to wygląda? Po obiedzie/kolacji zapraszam wszystkich gości do zdjęcia ogólnego oraz zdjęć indywidualnych z solenizantem/ką lub parą młodą. Nie robię zdjęć przy stołach oraz w tańcu, bo w 100% skupiam się na tym co najważniejsze – na muzyce.
Współpracuję z kamerzystą, który może przygotować dla Was trwający 30 – 40 minut nowoczesny reportaż oraz dynamiczny teledysk. Możecie zamówić również pakiet DJ + Wodzirej – pracując w duecie jesteśmy w stanie przygotować dużo bogatszą oprawę muzyczną a także ciekawsze zabawy podczas których DJ zajmuje się doborem muzyki a ja wychodzę na parkiet do Twoich gości.
Mogę Wam także polecić firmy dekorujące sale oraz kościoły, wynajmujące fotobudki, maszyny do ciężkiego dymu czy napisy LED.
Widzieliśmy Twoje relacje na portalach społecznościowych, czy u nas mógłbyś ich nie robić? Zależy nam na prywatności.
Tak, oczywiście jest taka możliwość – wystarczy że o tym powiecie a w umowie znajdzie się zapis, że nie zgadzacie się na publikacje Waszego wizerunku w celach promocyjnych.